De 8 pentru mami


Cea mai mare bucurie ca am confectionat un martisor pentru mama.Hihi da ,eu l-am facut si mi-am adus aminte de copilarie:hartie colorata,carton si un „text inspirat„.
Ce emotie dom’le,ce ziua mamicii?!Cine sa-si mai bata capul sa faca martisoare,sa-ti miroasa degetele a lipici sau a cerneala?

In centru acolo,langa tarabele de martisoare sta o batranica,de cate ori trec pe acolo si am ceva marunt ii dau,se bucura…nu este mama mea,nu o cunosc.Cu siguranta are familie si au uitat-o sau cine stie…
Modernismul ma face sa uit de 8 martie.Am dat de o poza facuta in scoala generala,alb negru scria „La Multi Ani Mama!„,acum cu 1 leu cumperi doua martisoare „suflate cu aur de 24K”si alte kitch-uri.
De sfaturile ei tin cont tot mai putin „Mirceone ai aprope 23 nu crezi ca e cazul sa faci asa…”
Imi pare rau ca nu ii zic mai des „sarut mana mami,iti multumesc„.
Pentru mami mea…my hero

PS: uite ca am postat si eu un articol in moda blog-urilor ;))

4 thoughts on “De 8 pentru mami

Lasă un răspuns

