Simple things


Iulie…
Citeam ce scria un prieten,da domnule cata dreptate are…crestem si uitam sa ne bucuram de lucrurile simple.
Lacrimile le-am impartit in doua(de fapt nu eu le-am impartit…asa le-am gasit):cele de bucurie si cele de tristete,nostalgie.Le-am trait pe amandoua,am ras,am plans,m-am regasit de multe ori cand am cazut dar mereu am spsus „va fi bine maine”.
Lucrurile simple,ma bucur inca de ele,de cutiile mele,de cd-urile mele,de pozele mele…de tot.Ma bucura faptul ca intalnesc oameni ca mine,ma bucura faptul ca mama ma intelege…cu siguranta ca daca tata ar fi fost langa noi m-ar fi inteles si el(printre paharele goale),ma bucura faptul ca inca mai am cativa prieteni,ma bucura faptul ca intalnesc si oameni prosti si le pot da peste nas.Ma oftica lucrurile „mari”,planurile cum ca:”Mirceone,ai terminat o facultate,maturizeaza-te odata”,ma oftica ca de fiecare data dimineata ma trezesc cu gandul ca mai pot schimba ceva si la sfarsitul zilei am culc obosit din cauza neputintei mele,ma oftica inca felul unora de a fi.. ma oftica multe dar e tarziu si paharul gol si nu le mai pot enumera pe toate.
Where is the sense of pride at the end of the day?
Cam atat pentru ziua asta din iulie…maine ma apuc de designul revistei si sper sa iasa pana la sfarsitul lunii,o sa aiba si interviuri si articole si poze si un creion ca sa coloreze punkeri.
O sa ma bucur atunci cand o sa-si puna cineva berea pe ea,o sa zambesc atunci cand o sa inteleaga cineva ceva din ea,o sa ma bucur cand o sa mai am un vizitator in plus aici.
Si o sa ma bucur in continuare de lucrurile mele…simple!
Cheers!

2 thoughts on “Simple things

  1. la cat duci tu, Mistretule, te poti inca bucura de un lucru simplu ca o bere, sau un pahar doar.. pe cand noi, ceilalti, ne trebuie mai multe ca sa ne bucuram! Muuulllttt mai multe! Bine ai venit in lumea celor mari!:P

  2. „Cred ca ar trebui sa renunti la copilariile astea si sa te maturizezi, sa-ti faci o familie sa ai un job bine platit etc”.Zilnic aud acelasi lucruri, Daca maturizare inseamna renuntarea la valori si idealuri mai bine zicem si noi precum Ramones „i don’t wanna grow up!”.Si mai da-i dreaq cu lumea lor de mucaliti ca nu ai nevoie decat de un singur lucru, liniste interioara si certitudini.(sunt 2 de fapt).Astea le gasesti exact in lucrurile pe care le ziceai si tu mai sus, revista si prieteni.Restul e tacere… Stay free old friend!

Lasă un răspuns

