Hey trucker,listen to my demotape on your long silent journeys


Cum iti spuneam Mirceone…
Mereu imi aduc aminte de casutele din satul de vacanta,unde veneam si luam cate o limonada,unde luam suc la tec si mancam placintele alea bune uiuii.Nu erau asa de tristi oamenii,nu mergeau ingandurati…era si parcul domnule..da…avea hidrobicicletele alea proaspat vopsite si eu in fiecare sambata mergeam sa ma plimb acolo,erau spatiile alea verzi interminabile si eu ma gandeam la ele ca la o jungla imensaaa hihih.Era trenuletul ala care inconjura lacul si parcul…era microrezervatia aia.Acum sunt uitate in paragina,acolo unde erau bancutele alea…si drumul de acasa pana acolo mi se parea o adevarata aventura.Acolo unde am gasit cu tata o groaza de jetoane la „masinutele care se tamponeaza” si m-am dat toata seara.Acolo unde veriile cand tata lucra pe vaporasul ala,mergeam cu toti prieteni de joaca si ne urcam pe el.Acolo unde erau „senvisurile” alea cu branza si salam si castraveti.Acolo unde ma plimbam cand eram mic.Acolo unde asteptam an de an „Ziua Marinei” sa vad artificiile.Acolo la dig unde am baut pentru prima data.Acolo unde scria cu spray-ul”PUNK”.Acolo unde alergam pe nisip.Acolo unde am facut primele poze cu apusul.Acolo unde ma prindea ora 23.00.Acolo unde am crescut…
Acum acele locuri nu-mi mai apartin.Acum sunt „propietate privata”.Acum acolo sunt iahturi scumpe.Acum acolo sunt restaurante scumpe.Acum acolo lumea e grabita.Acolo lumea nu mai are timp sa asculte cantaretul care isi canta viata la nai pentru un ban.Acum acolo este miros de mici si se aude muzica la maxim.Acum acolo parcul e mai mic.Acum acolo hidrobicicletele nu mai sunt.Acum acolo soarele apune altfel.Acum acolo nu mai exista spatiile verzi…Acum acolo sunt fete goale si barbati cu burta si lanturi.Acum cand merg acolo stomacul nu mai are fluturasii aia.Acum acolo,Mirceone nu mai poate sa faca „uiuiiii”.
O alta seara de iulie pe la 23.30.
chacha!

3 gânduri despre „Hey trucker,listen to my demotape on your long silent journeys

  1. Imi aduc aminte de Buzias, era la fel de frumos cum descrii tu locul in care ai copilarit. Acum totul e o paragina, statiunea, vilele in care se cazau cei care veneau la tratament, parcul plin de flori si veverite a ajuns neingrijit sa arate aproape ca o jungla. Si Buziasul e deprimant acum si locuiesc o gramada de ciori cu palate pe centru si masini aduse de afara.
    Din pacate timpul nu-l putem intoarce si ne ramane decat sa fim fericiti ca am avut o copilarie frumoasa.

Lasă un răspuns

