Aristocatastrophism


Si tu Mirceone ce ai de gand sa faci acum?
Nu stiu…astept!
Astept sa se intample,NIMIC.Cam asta ne caracterizeaza pe toti,o asteptare.
Ai un job,ai terminat cu scoala,te plimbi cum doar tu stii sa o faci,gasesti in fiecare lucru cate ceva bun,in fiecare persoana gasesti ceva,in fiecare gest…mereu vezi si o parte buna.
Da..doar ca acum,e diferit,nu stiu…
Pai si azi te-ai plimbat cum o faci tu de obicei nu?
Da…s-au dus doua tigari de cand ma plimb hihihi…
Las-o mai moale,nu e bine.
Da…
Ma gandeam ca am primit o vedere din Bruxelles si ca imi transmitea salutari cineva,cred ca e frumos acolo,macar nu stiu e departe de locurile astea.Ciudat nu se leaga nimic in ceea ce spun nu?
Frate,lasa…baga niste The Clash.
Da,Strummer the man.Ce vremuri bai,The Clash,Ramones…hehe
Da,mi-am facut ca de obicei plimbarea mea de seara.Un pic aglomerat,multe masini,multa lume,parfumuri ieftine,fumuri…
Haha tipe cu pantofi cu toc cui cu catel alb in poseta imitatie de Versace si cu parfum contrafacut!
Da!Da!Exact!
Eh..e plin peste tot,crede-ma
Nici Vama nu ma mai incanta…prea „fumata” si ea…acum am inteles ca or sa migreze toti spre Corbu.
Cine stie…
Macar imi raman mie plimbarile hihi.
E timp…pentru toate!
Noapte buna Mirceone!
Maine revolutia!
chacha

pentru dumneavoastra: JOE STRUMMER

Un gând despre „Aristocatastrophism

Lasă un răspuns

