The likes of us


Da ba Mirceone…nu ai avut senzatia ca ti-ai omorat cel mai bun prieten?ca,atunci cand il vezi parca intalnesti un strain?ca totul este schimbat…ca nimic nu iti mai este familiar.
Si locurile…locurile in care mergeai nu iti mai sunt cunoscute?
Ba da…cunosc sentimentul.Se intampla des.
Haha ti minte cand iti era frica de metalisti cand erai mai mic?
Da..haha cum as putea sa uit,cred ca am avut traume frate cu aia haha.
Si tu ba,cu creasta ta haha.
Cum sa o uit…vedeam si eu pe la salile de net (ca net acasa era lux),veneam cu dischetele la sala si copiam biografii intregi de la formatii si la invatam pe de rost haha.Cand mi-am luat primul tricou cu Exploited si mergeam tantos cu el pe strada..da si creasta cum sa o uit haha.
Si acum…vezi parca nu te mai recunosti…parca ti-ai omorat si prietenii…
Incet incet ne-am schimbat,dar nu este neaparat un lucru rau.
Asa este…si s-a pierdut si magia aia de vineri seara cand asteptam cu totii sa ne bage si noua o piesa ceva..sa ascultam si venea frate la 3 dimineata haha.
Cu verile alea de la Ialomita bai Mirceone bai…
Ah sa nu-mi mai amintesc de alea…au fost niste ani frumosi.
Vorbesti de parca ai avea 50 de ani…
Eh,nici chiar asa…doar ca timpul in care ne vedem la scara aia e mai scurt…doar ca prietenii aia vechi incep sa devina din ce in ce mai putini…doar ca multi incep sa uite,doar ca pentru multi hainele fac toti banii,doar ca pentru multi doar vama veche e distractie…
Da..dar noi Mirceone vom ramane asa nu?
Nu stiu ce sa-ti spun…timpul va decide…poate ca nu mai avem crestele si poate ca tricoul cu Exploited e acum carpa de sters praful…dar macar nu ne omoram prietenii,macar nu avem fite,macar nu ne-am schimbat la 180 de grade ( intelegeti voi ce inseamna schimbarea),macar putem rade inca de prostia din jur si suntem fericiti cu asta hehe.
Si daca ceilalti spun ca ne-am schimbat?
Eh..celor care spun asta le zicem „HAI SICTIR”…nu ne-ati cunoscut niciodata.
La revedere domnule!
Chacha Mirceone.

3 thoughts on “The likes of us

Lasă un răspuns

