Under The Sun


GENIAL!SKANK TILL YOU DROP!Nebunia a fost deschisa de Scandal,care si-au anuntat prezenta in ultimul moment(dupa un concert in Bulgaria).Au urcat pe scena in jurul orei 22.00,lume putina…dar buna(sac),baietii ne-au cantat si cateva piese noi dar si cele mai cunoscute:Inc-o zi catre nicaieri,Patrula,N-am Viitor,Sex in plex sau Bauta.Trupa lucreaza la ceva nou,sunt in studio asa ca asteptam the new stuff.Mie personal mi-au placut foarte mult,pacat ca au cantat cam putin.In ordinea numerelor de pe tricou au urcat Pokemon…and the bastards sau Recycle Bin.Poke a urcat ca de obicei pe scena ca la un stand up comedy,ne-a povestit de prototipul de „matrafox de pub”(cred ca asa era) si de Flestenghen(sincer…cred ca am scris bine).Am aflat ca cea mai buna meserie a romanilor ar fi aceea de portar la Faur(vorba aia meseria e bratara de aur) si la cati muncitori vedem zilnic pe strada,cred ca suntem tara cu cel mai inalt nivel de trai.Recycle Bin se pregatesc de un album nou: Pokemon and The Bastards,motiv pentru care ne-au incantat si cu ceva piese noi,dar bineinteles ca nu au lipsit deja celebrele: imnul copiilor(un fel de continuare a celebrei Patrula de la Scandal),un imn al cocalarilor de vama veche (haha cocalariiiiilor),Licuriciul(care bea palinca…”futu-ti gatul matii”),Broasca,Nordicii sau Unicul,tot de la Poke am aflat cum se distreaza lumea buna a punk-ului prin unele orase,unde dupa reprize de punk se manifesta animalic pe DNB(hahaha am zis-o),fetite cochete si baietei punk rock.In ritm de trompete au urcat Under Authority Of(Belgia),ska si punk si other junk,baietii au skansat prin public si chiar au sunat bine,pe langa piesele lor,trupa a mai cantat si cover-uri dupa Mad Caddies,Less Than Jake si bineinteles Rancid(WA OLYMPIA a iesit deluxe).Ultima trupa care a urcat pe scena au fost baietii de la Bibi Ribozo And The Banditos(Polonia),ceva mai traditionali ca Under Authority Of,ne-au cantat in polona(haha dar ne-am skansat demential),era o placere sa vezi toti oamenii dansand in acelasi timp,cred ca a fost al doilea concert dupa cel cu The Toasters si Dance Trauma…unde chiar s-a dansat si lumea s-a simtit bine,fara macho-pogo shit si alte chestii din astea.Trupa a cantat si doua versiuni ale lui Don Drummond si un cover Sally Brown(cel mai tare moment al serii).Publicul cum am zis,venit in numar mic,dar a fost o distractie la superlativ(chiar era o priveliste faina sa-i vezi pe toti cand danseaza fara sa-si care pumni unu altuia cum se obisnuia la…ska).Shrooms a fost nr1 si mai asteptam evenimente.PS. seara a continuat pe ritmuri de: Ska-P,Dance Trauma,Rancid…ska,reggae si punk.LUX!
ChaCha.

PS: poze de la concert gasiti pe siteul MPTY

5 gânduri despre „Under The Sun

  1. halal recenzie! pai ai scris doar cateva randuri despre Scandal, care sunt cea mai importanta trupa de punk din Romania, si la parodia Recycle Bin ai bagat ditamai nuvela. Toti pokemonii asa zisi fashion punk cunosc piesele lor, nici nu avea rost sa le amintesti, dar la Scandal, dupa ce ca ai zis ca au cantat piese noi, nu ai scris nici o boaba despre ele. Pai, bai, Mirceone, e un eveniment sa apara legenda Scandal si sa cante piese noi – in jurul acestui subiect trebuia sa se invarta recenzia ta!

  2. apropo de legenda scandal(mitul,incarcatura istorica romaneasca etc)…nu au fost vazuti la nici o manifestare semnificativa de tip anarhist .punk??? imi vine sa Ma pis pe mine de ras….recycle bin care au un super mesaj politic,social plus ca stiu sa faca show…satira la adresa prostiei….normal sa scrie de ei.
    in esenta trupa Skandal e o formatie super tare si membri ei foarte oki,insa asa zisi punkisti funi ai lor ciorditori si revoltator de prosti sunt problema cu aceasta legenda….apropo jigodilor nu am auzit sa fi facut vreun squat sau ceva constructiv, care sa aduca a miscare punk….de baut si de drogat poate sa faca orice boschetar cocalar manelist sau minimalist.Asa ca ramneti voi intre voi si iubiti-va si furati-va intre voi ca fratii. MUlta muie.

  3. Scandal imi plac foarte mult.Dar nu era cazul sa scriu o istorie a trupei Scandal aici.Am scris strict legat de ceea ce am vazut”mie personal mi-au placut foarte mult”,am scris ca se pregatesc de un album si astept cu interes sa vad ce vor scoate.Am scris de Recycle Bin exact ceea ce au cantat..si de Poke care la fiecare concert face glume..si Scandal au avut la fel..nu ma intereseaza ca unora nu le place Recycle Bin(este o alta poveste)..eu unu m-am distrat la concert…nu era cazul sa scriu despre miscarea punk din Craiova sau Bacau sau Timisoara sau mai stiu eu ce….era doar o parere despre concertul de marti si atat…
    Nu stiu cati cunosc Recycle Bin…erau foarte putini oameni prezenti..si trupele chiar au facut show..ce era de scris?ma depaseste subiectul…mereu se gaseste cate cineva care sa comenteze..ce legatura avea squat-ul sau mai stiu eu ce?aici nu am vrut sa fac o chestie gen “noi suntem mai punk ca voi” “noi avem squat voi nu aveti”..mereu se gaseste cate un destept sa se bata cu pumnul in piept ca uni sunt comerciali sau altii nu..la scena punk din Romania..si in alta ordine de ideei,punk-ul comercial aduce o gramada de bani,in cazul celor de la recycle bin..nu prea ii vad in Mercedes SLR…oamenii canta si PUNCT!Scandal la fel si de altfel toate trupele.Daca aveti vreo problema..tineti-o pentru voi!

  4. lol dewci recycle bine e revolutie! :)) recycle bine salveaza Romania! recycle bin pentru guvern! votati cosu de gunoi! votati gunoaiele care sunteti!
    cand o sa aiba panchistii scuaturi, eu o sa vin acolo sa-mi desertez pubelele!

Lasă un răspuns

