Pepene galben


Si azi mi-am amintit de un miros,ciudat dar il cunosteam de undeva.De unde il stiam?m-am reintors putin in amintiri…am vazut o seara de iarna(decembrie cred),aglomertie,vata de zahar si un concert ieftin.M-am intors mai mult…am vazut un bar,lumea cu care eram obisnuit si doua beri.Am vazut mai departe o zi de vara,un tren(personal),un compartiment unde era cald,perdeaua pe geam,o gara cu oameni care alergau grabiti spre nicaieri.Inca un concert(de data asta reusit),o mana calda si niste povesti m-au facut sa ma trezesc…era real.Niste fotografii(care nu au iesit) si multe lume stransa in fata salii unde era concertul.O plimbare pana departe,o camera si alte amintiri…Un drum lung,o sticla de suc si iarasi o plimbare.Alte fotografii,alte plimbari si mirsoul era cu mine,imi era cunoscut.Azi l-am simtit din nou,era la fel de puternic,mi-a placut,pozele au iesit bine,lumea nu ma mai interesa,cladirile si locurile prin care iarasi m-am plimbat au devenit deodata animate si toate parca imi cantau mie.Ne-am cam schimbat Mirceone nu-i asa?,pareau ca-mi soptesc ele…nu le-am bagat in seama…caci simteam mirosul de pepene galben mai puternic.Mi-am amintit…(da Mirceone asa a fost atunci hihihi).Noapte buna!

pentru dumneavostra: PASO

Lasă un răspuns

