#8


Ma tot intreba cineva: „si tu Mirceone de ce tot faci fanzinul asta?ce iti iese?”.Daca stau bine sa ma gandesc cred ca de fiecare data am fost in minus,mereu mi-am zis „si pentru ce?”,dupa un concert reusit si o bere ciocnita cu niste prieteni voi face si numarul 8.De ce?ca sa enervez lumea,exista destui spalati la creier,exista destui care isi aranjeaza crestuta cu gel si se parfumeaza ca sa faca pogo,exista destui care prefera sa bea decat sa plateasca intrarea la un concert si peste toate astea exista destui ignoranti.Pentru voi toti astia vom exista si noi.Ma bucura faptul ca inca mai exista si lume buna,ca mai exista si trupe bune,ca mai exista si cluburi unde te poti simti bine.Avem inca multe lipsuri dar nu ma voi plange,stiu cu siguranta ca macar exista un cititor in plus odata cu fiecare numar nou.Pentru toti care ati cerut zineul pe mail,pentru toti care cumparati bilet la un concert sau un cd,sustineti trupele romanesti si va simtiti liberi…

decembrie-ianuarie #8
Coercion,Everybodyout,Misfits,news,agenda,promos si multe altele.

3 gânduri despre „#8

  1. Am citit si eu un numar care la-m gasit pe la un prieten anume` Alex @ Coercion si cu toate astea poate ma ajuti si pe mine sa stiu cum pun` si eu mana pe acest viitor numar „8” . Cu mult respect …

Lasă un răspuns

