The Barricade


barlogo

Salut The Barricade.O scurta prezentare

Salut !  suntem o trupa punk-rock din Tg.Mures, alcatuit din 4 persoane „speciale”….

Care sunt cele 4 persoane „speciale”?

La tobe este Istvan Atti (Wattie) , la bass Borzas Istvan (fatman) , la chitara solo Kovacs Robert (Horny), si la chitara ritmica Bako Hunor (gayguy),vociile sunt Robi si Huni

bar02

Cum ati inceput sa cantati ?

La inceput eram 3 persoane care am hotarat sa facem o trupa (horny, gayguy si inca unul) deoarece am vrut sa ne lasam de sk8board si aveam prea mult timp liber.
dupa care nu am reusit sa facem mai nimic dar dupa un timp am gasit un alt bassist si cineva care sa ne canta la tobe,am cantat vreo luna impreuna apoi am ramas iarasi doar noi doi(horny, gayguy) un prieten de-al nostru a inceput sa cante la bass (fatman) apoi, pe 23 august am mers la un ska party unde am gasit pe wattie dupa cateva beri si ceva vodca am hotarat ca il luam in trupa atunci am iesit cu numele „The Barricade” care vine de la tobele pe care abia le-am cumparat, pe vremea aceea si aveam mai multe tevi decat tobe si ne barricadau drumul spre instrumente wattie era in spatele „barricadei”
am inceput toti de la 0, fara invatatori,(poate internetul)pe fatman, horny si gayguy l-au invatat sa cante la bass iar wattie s-a inspirat din bere numai aqm de craciun am platit datoriile la tobe.

Despre materialul vostru ce-mi puteti spune,stiu ca aveti cateva piese pe myspace.pregatiti vreun ep,lp?

Scriem despre noi …despre adevar …despre ce se intampla in jurul nostru … ce este rau si trebuie schimbat…scriem ce gandim
deci ne pregatim sa scoatem un lp , numai sa avem conditii financiare si unii sa dam bacu
piesele au stiluri diferite, pentru ca nu numai o persoana scrie piesele din trupa, ci oricare vine cu o idee il ascultam si vedem ce putem sa facem din ea.avem 14 piese scrise de noi
inca n-am scos doar cateva piese , toate diy, nu la studio deci nu sunt de cea mai buna calitate

Care ar fi influentele voastre muzicale.de la noi si din strainatate

De la noi Los Pogos, iar de peste hotare Rancid, Sex Pistols, Nofx, Blink 182

Cum vedeti voi o formatie DIY in comparatie cu una care are un contract.Credeti ca acest lucru schimba ceva in atitudinea trupei?

Noi credem ca toata lumea face ce crede ca e mai bun pt el/ea ,la contract trebuie sa-ti asumi o responsabilitate, iar oamenii din „underground” pot sa te considere un „sellout”
desi acest lucru doar ajuta trupele sa fie cunoscuti de mai multi oameni, iar deobicei scopul trupelor este sa fie ascultati, dar din pacate majoritatea trupelor care ajung  „sus”
uita de unde au venit si scopul exact al lor si atitudinea trupelor nu ar trebui sa schimbe
bar01

In Romania putem vorbi de o scena a punk-rock-ului in ceea ce priveste trupe,reviste,oameni…ce crezi ca ne lipseste?

Atitudinea oamenilor este cam deranjant prin asta intelegem si oameni care asculta alt gen de muzica dar si cei care asculta punk.unii oameni care asculta alt gen de muzica pot fi cateodata extrem de intoleranti, iar cei care asculta punk , unii cateodata pot fii ingamfati , intotdeauna stiu ce-i mai  „punk” sau „underground”.apoi la sfarsit sa nu uitam de Drumm and Bass-eri
unii oameni care zic ca sunt punk platesc 30-40 de lei pt un party DnB decat sa mearga la un concert live care costa 5 lei
iar oamenii care „lupta” pt aceasi scop nu sunt prea uniti.scena punk este prezent doar in cateva orase din romania

Care sunt acelea?

Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara, Bistrita, Tg.Mures, Satu Mare……… cam astea de care stim noi cu siguranta, si nu se schimba radical

Cea mai buna trupa de la noi?

Respectam pe toate trupele care suporta scena punkului din Romania si credem ca fiecare trupa are ceva special.

CUm ati incheiat anul 2008,stiu ca ati avut un concert in Tg Mures..

concertul a fost mega hiper ultra giga floarea soarelui de fain  , am fost toti foarte multumiti, dar din pacate am pierdut pe cineva drag noua, pe Pokemon din Recycle Bin

Referitor la ce spuneati mai sus de revolta..crezi ca mai are vreo relevanta acum rebeliunea punk-ului asa cum a fost ea la inceput?

Punkul a evoluat, a devenit mai „complex” , rebeliunea totusi inca mai exista si o sa existe mereu

Un top 5 cu trpele preferate

1. Rancid
2. Nofx
3. The Ramones
4.Ska-p
5. HetkoznaPICSAlodasok (hu)

Ce planuri aveti pentru 2009?

unii sa termine bacul , sa scoatem un album , cat mai multe concerte, si ne mai gandim

Din afara cu ce trupa ati vrea sa cantati in 2009?

cei care ne accepta stilul si conditiile

Cereti mult pe un concert?haha

Am avut 2 concerte in care am iesit in plus,in rest numai sa avem un loc sa dormim ,benzina, si mancare si berea pentru wattie.

Unde vedeti trupa in 5 ani sa zicem?

Inca nu ne-am gandit la ce va fi si ne concentram asupra prezentului,desi speram sa fim impreuna

3 albume pe care le-ati lua cu voi pe o insula

Rancid-…and out come the wolves Nofx- the war on errorism la al treilea nu putem sa ne intelegem…

Il pot spune eu?Ramones-mondo bizzaro

Nu putem sa cadem la o intelegere pt ca suntem 4 si 2 contra 2

Spuneti-mi ceva in exclusivitate

suntem fericiti ca ne-ati bagat in seama

Alegeti Sutfstock sau Punk Rock Underfest)

Stufstock:mare, fete

Cateva cuvinte de incheiere,daca mai aveti ce adugat.Ce tineti neaparat sa stie lumea

Concertele sunt pt ei (punkeri) deci daca vor atunci sa sustina scena punk

contact The Barricade: http://www.myspace.com/thebarricadeband


Lasă un răspuns

