Simplu…


Poate ca este gandul ca mai adaug inca un an in caietul meu, poate ca sunt unele ganduri ratacite care imi striga in cap, poate ca sunt unele fotografii care imi vorbesc, poate ca mi-e dor de prieteni de joaca, poate ca mi-e dor de tata, poate ca mi-e dor de martisorul pe care am scris doua versuri si timid l-a lasat pe banca a doua de la geam, poate ca vreau sa o vad pe mama alergand cu mine in parc, poate ca vreau sa o aud pe bunica vorbind despre razboi, poate ca mi-e dor de port si de orasul copiilor, poate ca mi-e dor de sifoanele de la colt si de mingea de 35, poate ca vreau iarasi la scara aia, poate ca iarasi vreau sa merg cu trenuletul din banii de pe sticlele de lapte ( chiar, mai exista vreun centru de colectare?), mi-e dor de sala de baschet, mi-e dor de excursiile multe la numar si de bicicleta albastra, poate ca mi-e dor de plimbarile mele de seara, sa vad iarasi figurinele, poate ca mi-e dor de drumul prea lung pana la sat si de asteptarea autobuzului, poate ca as vrea sa am iarasi carligele acelea colorate si sa le transform in doua armate combatante, poate ca multe lucruri nu sunt tocmai la locul lor acum, poate ca zambetul este mai rece, poate ca ma sperii acum de strazile pe care odata le iubeam, poate ca societatea ma face sa strig: i got stripes around my shoulders,i got chains around my feet, poate ca o sa fie bine, cu siguranta. Nu este o amintire via latrecut sau Jupiter, sunt doar niste ganduri amestecate cum zicea cineva. Da, Mirceone chiar am avut o copilarie fericita si plina de lucruri simple…

2 thoughts on “Simplu…

Lasă un răspuns

