Greata !


Nici nu stiu de ce m-am apucat sa scriu, poate ca nu va spun nimic nou…cu totii vor ceva nou. Incepe sa mi se faca greata cand privesc in jurul meu. Tot ce am visat s-a transformat intr-un cosmar infect. Ies pe strada si vad oameni falsi, ipocriti si mi-e greata. Mi-e greata de voi care ati uitat totul, de voi care zambiti perfid. Pot spune ca suntem o natiune de curve si o spun, nu imi este rusine…astia suntem pana la urma. Ne-am cam pierdut orice coloana vertebrala si respect de sine.

Au trecut 20 de ani si ei zambesc inca…au trecut 20 de ani si „capitalismul canibal” isi arata tot mai mult coltii de fiara, au trecut 20 de ani si inca ne este rusine si plecam capul cand vine vorba de atitudinea noastra, trimitem oameni in razboi echipandu-i ca in evul mediu timpuriu, ne lasam copiii in gara abandonati, ne uitam batranii in azile, uitam prea repede sa fim oameni. Sunt tanar, am ganduri, am vise si mai am o urma de speranta…care devine din ce in ce mai mica dupa fiecare zi ce trece. Este pacat cand toate idealurile iti sunt sterse si trebuie sa te conformezi unor reguli ale unei societati primitive. O societate care ucide sperantele oamenilor zi de zi…un sistem care nu iti ofera posibilitatea sa alegi.

Poate ca mai avem un cuvant de spus, poate ca intr-o zi vom avea parte de schimbare, poate ca democratia de care se tot vorbeste nu o sa ramana doar pe hartie, poate ca intr-o zi ne vom uita in spate si vom zambi, eu cel putin mai sper…

Un clasic al celor de la SHAM 69- Borstal Breakout

Lasă un răspuns

