Prostitutia unui imperiu, un bufon trist


Azi sunt sofisticat, sunt versiunea 2.4, zambesc, multi prosti ma fac sa zambesc. Eu ma fac sa zambesc, singur.

Talkshow-ul despre Zeitegist nu ma intereseaza (era pe CTV un profesor care contesta filmul, treaba lui), nici presa nu-mi trezeste interesul in seara asta. Ies la plimbarea mea de seara, cam pustiu, putina lume se mai plimba seara.

Ma intorc in camera…citesc mesajele, exact cele care conteaza. Ma trezesc, din nou…azi o sa fie topul meu, azi o sa-l recitesc pe Papini (stiu ca multi nu-l sufera…), azi o sa platesc apa, o sa merg la dentist, o sa suflu in tort si tata o sa-mi dea 100 lei cu Balcescu (apropo daca aveti monede si bancnote vechi…), o sa am un plover gri si pantalonii aia (sunt dintr-un material care ma zgarie ).

Azi o sa zambesc mai mult, ca o prezentatoare de stiri (la naiba), o sa fumez tigari scumpe si o sa beau din pahare de cristal si intreaga lume se va inclina si va dansa cu mine un vals. Azi o sa ascult de mama, poate si de tata daca vine si le voi cere voie sa ies la joaca (dupa ce imi voi face lectile), mama ma va striga si eu ii voi raspunde „mai lasa-ma domnule cat un fluturas”. Azi voi merge la Paris (toata lumea vrea la Paris, dar voi nu stiti unde am eu Parisul). Azi nu scriu nimic punk si nici nu voi pune „top videos play”. Azi voi stinge televizorul si imi voi lipi o hartie pe ecran si voi scrie „fuck TV, make noise”. Azi imi propun ceva pentru la vara (244 km, litoralul romanesc, pe bicicleta…voi reusi). Azi voi asculta Aitken si Derick Morgan. Azi ma voi gandi la Miss Lulu si la chan-chan. Azi voi bea cafea la 6 dimineata pe nisip. Azi voi incerca sa numar pana la 100 in franceza. Azi imi voi scrie un alt CV. Azi voi merge pe gard si le voi da tuturor oamenilor „sarut mana”. Azi imi voi scoate in fata portii o masa cu pachete de tigari goale (Dacia, Carpati, Bucegi, Marasesti), luate de la tata si voi face o reducere (deh criza). Azi ma voi urca in pod si voi citi oracolul din clasa a 8 (din el am aflat ca o colega ma place), raspunzandu-mi la intrebarea „de cine va place?” …”poate ca de tine, nu glumesc de altcineva”, pe dracu…eu eram ala, mi-am dat seama cred peste doi ani (eram la liceu deja).Azi, nu te dau pentru maine. Azi ma voi da cu parfum. Azi voi juca 123,321..ma iubeste, nu ma iubeste. Azi nu sunt sofisticat, sunt simplu. Azi ma uit cu drag spre copilarie, cu simpatie la adolescenta si zambesc la toate amintirile frumoase…si cu acelasi zambet privesc spre viitor (asa mi-a spus cineva). Acum o ora trebuia sa visez ceva frumos…inca nu am adormit, dar o voi face in curand. Mi-am adus aminte de un citat pe care,o prietena buna il foloseste ” times are changing and peoples are strange ” .

Dormi!
la multi ani, Mirceone !

6 gânduri despre „Prostitutia unui imperiu, un bufon trist

  1. La multi ani Mircea! Sper ca ti-ai schimbat buletinul :)) A dreaq viata…cum se duc anii astia, la urmatoarea schimbare de buletin vom numara inloc de putinii bani din portofel de acum, putinele fire de par ramase. Death or glory just another story! La multi ani dude!

Lasă un răspuns

