Interviu RIOT


Dintre Bon Jovi si Anti Flag, alegem Anti Flag!


MPTY ZINE: Salut. Cum in orice trupa exista o poveste, spune-mi cum ati inceput sa cantati

Salut.Eu personal am inceput sa cant in trupa Speardrop,o trupa hardcore punk rock.Am inceput ca bassist acolo si vocal.Apoi m-au chemat in formatia R.I.O.T fiindca bassistul a plecat de la ei.Trupa sa format in 2008 martie.Amuzant este ca au inceput sa cante gen metal iar cand am intervenit eu si solista trupei sa schimbat putin stilul.

V-am ascultat pe myspace, spune-mi aveti ceva inregistrat profi? sau lucrati la ceva

Pe myspace avem prima piesa noastra.Nu-i cine stie ce.Noua nu ne place piesa..In rest avem 7 piese proprii  dintre care urmeaza sa fie inregistrate 2-3 in luna viitoare.Iar peste doua luni urmeaza sa lansam si EP.

EP-ul are un nume? ati semnat cu MediaPro Music, va cheama lumea sa cantati la revelioane in Piata Universitatii?

Inca nu ne am gandit la nume.Inca nu am semnat) Dar asteptam oferte Nu am cantat si nici nu cred ca o sa participam vreodata la asa ceva.Suntem mai mult orientati spre underground.

Ati avut ceva concerte cu baietii de la Los Pogos, The Barricade, cum va intelegeti cu ei? ati format asa un crew al trupelor punk din Ardeal?

Da.Suntem prieteni buni cu trupele.Organizam cate ceva in Cluj, dar am reusit sa cantam alaturi de ei si in targu mures.Da se paote spune ca da,am format un crew si incercam sa ne sustinem reciproc sa prezentam cv cu calitate lumei care vin la concerte

Apropo de organizare in Cluj, stiu ca faceti o seara punk sub numele de We Go Pogo, cum merge, vine lumea?

Am inceput cu WE GO POGO in decembrie,am organizat de atunci vreo 5-6 seri.Erau si seri in care a fost lume dar si in care am fost vreo 7-8 oameni.Oricum lumea care vine are parte de hardcore,punk,metal,reggae si ska.

Care sunt trupele din afara care au influentat RIOT?

Hmmm.Cred ca Alvin es a Mokusok din Ungaria iar privind textele pe care le scriu impreuna cu Hanna (solista) au influentat de Anti-Flag

Din Romania?

Din romania nu e nimeni din cate  stiu care sa ne  fi influentat

Anti Flag sau Bon Jovi?

Anti Flag

Daca ar fi sa compuneti un imn pentru o echipa de fotbal din Romania pentru cine ar fi?

Eu sunt fan CFR.Sper sa nu iau bataie dupa acest anunt).Deci pentru as compune o piesa insa nu ne am gandit la asa ceva.Din marele echipe as compune o piesa pentru Liverpool

De ce crezi ca nu mai au succes Bon Jovi?)

Nu stiu.Adica eu nu am treaba cu ei e o formatie ok)Poate is piese prea lente sau trebuie introdusa ma multa agresivitate))cine stie)))

Au piese agresive, It’s My Life a devenit un fel de imn al revoltei.

Da,ai dreptate.Dar e o piesa veche.Eu cred ca ar trebui sa apara cu ceva nou.Nu prea urmaresc evolutiilor formatiei si nu stiu prea multe despre ei

Cand va mai vede lumea pe scena?

Dupa cum am zis cu we go pogo organizam un concert R.I.O.T sustinuta de inca un tobosar.Cu drum solouri lucrate de ei etc.concertul o sa fie in martie in Irish and Music Pub.

De 8 martie ii veti da Hannei martisor?

Da sigur.Dar astept si eu si restul trupei martisoare de la fani)

Era o compilatie mai demult pe piata cu nume mari ale muzicii romanesti, Martisorul Muzical se numea…

Ah nu stiam de astaAr trebui din nou inventata de alti „muzicieni renumiti„

Unde vezi tu RIOT in 5 ani?

Sper sa reusim sa compunem 3-4 albumuri pana atunci si sa avem cat mai multe concerte in romania dar si in afara tarii.

Mersi frumos ca ai stat cu mine la vorbe si daca vrei sa mai adaugi ceva, poti sa o faci acum

Mersi si io mi a facut placere.Ah doresc sa fac putina reclama ca intotdeauna pt. partyuri dar si pentru trupa) So WE GO POGO! In fiecare sambata si R.I.O.T for ever!

Thanks to Boti si RIOT. mai multe informatii in nr. 12 (martie 2010)

Un gând despre „Interviu RIOT

Lasă un răspuns

