TOWERBLOCKS vs AUTOMATICA AGGREGAZIONE live review and …beers!

Vineri pa 26 in Fire mare boschetareala mare! Concert de pancareala Towerblocks din Berlin si italienii de la Automatica Aggregazione. Coincidenta sau nu, ambele trupe din capitalele tarilor lor si locatia concertului in CAPITALA NOASTRA uber alles.

Anuntat din timp pa net si promovat foarte bine prin oras cu postere mici si mari, se anunta a iesi ori ceva misto, ori un mare fail, riscul fiind pretul impus(20 RON) care ar fi putut crea nazuri pentru multa lume din scena prapadita de pe la noi. Un mare “+” in organizare a fost ziua aleasa (sau mai degraba negociata cu clubul) de vineri. Rar/niciodata nu s-a vazut concert de jegosi in Fire vinerea, cand e seara de dans pentru bon jovi wannabes si rochiste cocosate mici pe “Supergirl”. Betivaneala a inceput joi seara cum am scapat de la munca, la Baricade alaturi de trupe si multi prieteni de pe la noi. Au mai venit si o brigada de baieti si fete alaturi de trupa din Roma (Viterbo Skins Crew) care, la fel ca si lautarii italieni, au fost foarte deschisi si sociabili cu toti, fara basini si cu ecluze deschise. Zic asta ca s-au mai vazut trupe care sa stea si sa bea intre ei fara sa socializeze prea mult cu localnicii. Towerblocks la fel niste oameni foarte caterinca si a iesit o bauta foarte misto, pana mi-am adus aminte ca mai e si de munca ziua urmatoare si pe la 1-2 m-am tirat cand oricum se cam sparsese gasca. Mai toate trupele care au trecut pe la noi si am apucat sa le vad (fie ca a fost in Timisoara, Bucuresti sau Craiova) au fost foarte tari. Niste oameni cu care te intelegi perfect de la prima bere ciocnita impreuna pana la imbratisarile stranse care mi le dau cand pleaca J)

Sa revenim.. Dupa betia de joi, inapoi la munca, cu capul mare, maini tremurande si multe cafele bagate. Se face ora 6 si ca fred flintstone in generic o iau spre casa. Odata ajuns, bag o ciorba, ma spal pe fata, ma schimb, gata tata! Hai la pancareala! Ajuns la fire, dau de doi masivi ai scenei (Doiu si Nuca) pusi in fata scarilor spre subsol. Dupa multe povesti de tinereti, fotbal romanesc si Italian, reusesc sa ajung pe jos unde trupele zaceau triste (un membru al uneia din trupe chiar plangea) asteptand parca un semn de la Dumnezeu. Cand m-au vazut, s-au luminat la fete si si-au dat seama ca totul va fi un succes si toate realizarile lor ca trupe nu au fost degeaba. Dupa mine, a inceput sa apara si lumea: 10, 20, 50.. 100, 130.. 1000!! E.. sa ma opresc la 130 (copi paste din alta parte :P). Am inceput sa consum alcoale si  sa socializez cu oamenii cu care ma vad doar pe la aceste adunari culturiste. S-au bagat dupa ceva timp niste proiectii cu nr 3 al revistei NBJOi ce o sa apara in curand, clipuri live cu trupele intervievate, interviuri si plm.. Nu pot sa zic mai multe despre asta ca nu m-am uitat prea mult.. Se inghesuise lumea sa se uite, asta conteaza, eu fiind o oaza de cunoastere, nu era nimic nou pe acolo😛. Din cauza unor probleme cu nushtu ce scule care trebuia sa le puna clubu la dispozitie si nu mai veneau, proiectiile parca nu se mai terminau, ceea ce m-a indemnat sa agit spiritele un pic pentru amuzamentul meu si sa creez o rascoala de returnare a banilor. Nu mi-a iesit.. Niste lasi.. asa ca am plecat sa mai stau cu bardigarzii. Cand am auzit un zdraganit de chitara, un urlet de malau Italian, un bas, ma rog intelegi ideea, am lasat balta ce faceam pe sus, si am coborat la cantare. Italienii au cantat foarte bine, cum imi place mie de obicei un live. Buna comunicare cu publicu (si cu mine :D), singalonguri, stagediveuri (ce englej is) si pogo frumos. Alt “+” a fost ca fetele au stat in fata, din cand in cand s-au dat la imbranceala cu bajetii fara sa fie aruncate cu dintii de pereti. Au terminat italienii in urale si s-a facut o scurta pauza de hidratare pana la Towerblocks, moment cand a cam inceput sa mi se rupa firul. Nemtii au facut la randul lor un show mare, foarte foarte tare cantare live + ca au cantat si celebra “Was wollen wir trinken” cu mine la voce ce a adus lacrimi in ochii multora si sete in gura altora (care stiu germana). Dupa concert peste juma de lume s-a tirat prin alte locuri sau pe sus, restul ramanand la dansuri exotice si bauturi fine cu malt si hamei. Dupa mai multe piese zbuciumate, am propus DJ-ului chelbos sa schimbe ritmurile oi! cu ceva mai linistit, si asa s-a facut tranzitia la ska, cu o selectie foarte bengoasa de slagare. Au urmat cateva ore de tropaileli, dansuri din burti de bere cu scame n buric, cazaturi prin cioburi si pauze de beri/somn.. veselie mare!! Nici femeia de serviciu nu a putut rezista in timp ce strangea kilele de cioburi din jurul nostru si s-a bagat si ea la dans, ceea ce m-a trezit instant pentru o portie sanatoasa de ras pitigaiat. Dupa o cafea pe la 5 dimineata si dupa ce s-au retras si trupele pt o ora de somn sau direct la aeroport, am plecat si io acasa cu limuzina (tramvaiul 21) in care iar am adormit si IAR m-am trezit dupa statia mea.. In final, un concert pizdos si o seara foarte reusita, doua trupe misto ce merita ascultate la un mic si o bere in fata blocului, multi jegosi care nu i-am mai vazut de mult cu care am mai baut ceva. 2 thumbs up pt organizatori si pt eforturile depuse.. si la mai multe!

Labushnikov

cateva poze prin amablitatea mariilor organizatori

3 thoughts on “TOWERBLOCKS vs AUTOMATICA AGGREGAZIONE live review and …beers!