Primul interviu Liquid Explosion (cea mai tare formatie din Romania)


Liquid Explosion nu este o trupa inventata de mine pentru acest interviu. Baietii exista, au piese pe my space si in curand ii auzim in concert alaturi de alte nume grele ale scenei punk din Romania. Printre beri mi-au raspuns la cateva intrebari si i-am lasat un pic sa sufere de ei.
PS. Acest interviu nu este un pamflet, imi cer scuze pentru toate greselile gramaticale. Fara nici o taietura la montaj…enjoy.
PS2. Cezar se oftica pe mine ca sunt butonist la radio 😦

LE in studio

MPTY ZINE: Salut baieti.Cum va simtiti la primul vostru interviu?

Labus:
Nu este primul, asa ca nimic deosebit. Am fost chemati la Heffe mai de mult dar nu ne-a oferit nici un onorariu si berile lui erau calde. Trebuia sa cantam la niste emisiuni dar, la fel nu ne-am inteles la bani, Hovrigstein fiind deseori un dur negociator. De asemenea am participat la cateva documentare despre scena din Romania, unde am mintit de am inghetat apele despre ce baza e in Romania undergroundul si lumea.

Cezar:
Este primul pentru un fanzin electronic. Acum orice vierme putred cu acces la internet poate avea o opinie si sa o spamuiasca. Acordam acest interviu (pentru prima data gratuit) pentru a echilibra balanta intre fals si adevarat in lumea virtuala a punkului. Noi existam cu adevarat atat de pe net cat si in viata reala si suntem in amadoua beti dupa lupte aprige cu navete nenumarate. Pe cand altii o ard vitejeste online, dar in club sunt niste cofetari care cad in cur din doua beri sau, daca te antrenezi cu sarguinta ca Mistretu, poti sa rezisti chiar si la 3.

Pentru cei care va cunosc mai putin, desi nu cred ca mai este nici un punkist in Romania care sa nu fi auzit de voi..cum a inceput totul?

Labus:
De la Borat numele, bautura a fost catalizatorul iar concertele si bodegile frecventate ne-au zis ca daca astia pot, noi de ce nu? Si am continuat sa bem cu acest gand pana m-am urcat odata pe scena si m-am bagat la microfon, respectivei trupe ii lipsea acel ceva.. ce a fost adus de mine cu succes sub uralele fanilor. De asemenea, e incidentul din urma cu cativa ani cand Cezar a smuls chitara unui membru al unei trupe punk in timp ce se apropiau de finalul concertului si a rupt-o de podea. Lucrurile s-au schimbat atunci, dar azi se merge mai departe si trupe pilaf tot apar. Restul e istorie. Si ce punkist nu a auzit de noi, sa lase facebookul si blogurile si sa iasa din casa, sa sustina scena, sa mearga la concerte si sa se prezinte cu beri reci!

Cezar:
Mie înca mi-e sete si acum. Foarte sete! Mereu sete! A, si pentru cine nu stie, trupele la care face referire Labus si care au avut parte de interventia noastra pentru a le salva imaginea sunt Scandal si Los Fastidios.

Cred ca prin 2008 a-ti lansat piese ca: Mistretule, Branza Del sau Liniste..ce onorarii v-a dat Tom ca a-ti urcat aceste capodopere pe myspace?

Labus:
„a-ti”. S-a inteleg ca nu s-e face scoala la Const Angeles 🙂 asa.. Tom ne-a propus o colaborare care nu s-a concretizat din diferite motive.. (da’ s-a dus pe pula acuma)

Cezar:
Financiar n-am primit canci, iar pe zgârciobul ala râios de Tom l-am sters din lista de prieteni din prima secunda. Ne-am multumit, cel putin la început, cu miile de vizualizari a profilului trupei, apoi mie unuia mi s-a facut lene sa tot dau accept la cererile de prietenie, asa ca am abandonat myspace-ul. Am primit oferte de concerte din strainatate, mai exact prietenii nostri olandezi de la DestrOi! (trupa ce am adus-o în 2007 în Bucuresti) ne-au propus un turneu în Olanda si Belgia, dar nimic nu s-a realizat caci cluburile unde urma sa cântam au fost devastate de niste grupari straight-edge, ca urmare toate sticlele de alcool care trebuiau sa ne revina au fost varsate pe jos de acesti turbulenti dezaxati. În astfel de conditii, nu am putut continua turneul.
În România nu am vrut noi sa concertam pentru ca la vreemea aceea nu exista nici un club atât de mare încât sa încapa toti fanii si nu vroiam sa se creeze vreo ambuscada, sa se calce lumea în picioare etc. Decât sa riscam accidente la prestatiile live din cauza mormolocilor cu pretentii de maestri pogo, am decis ca e mai bine sa fim doar o trupa de studio, pâna când problema cu cluburile se va rezolva.

iar la munca

Stiu ca in vara veti canta alaturi de alte legende ca: Scandal, Speedy Freak sau Haios Total la primul festival de oi din Romania…spuneti-mi mai multe despre asta

Labus:
Legende ale Olimpului. Dionisos si Berila invitati speciali. Initial trebuia sa cantam la o petrecere in cinstea lui Bercea Mondialu’ dar are niste probleme momentan, asa ca am ales planul b si s-au mai lipit niste trupe de noi ca boala lu’ calache.

Cezar:
A fost foarte usor de combinat celelalte trei trupe din moment ce presedintele fan clubului nostru, Boanta, un fost recuperator modest din Bacau, este tovarasul de bautura a lu Pigmeu, un hobbit urât dar prietenos, care a copilarit chiar cu mai multi membri ai acestor trupe, mai ales pe parcursul scolii de corectie Socola din Iasi. Pe Pigmeul il stie toata lumea, mai ales dupa tenisii roz Hana Montana cu care se afiseaza in cluburi. 😛

De ce nu canta si Manifest la acest festival?

Labus:
E o poveste lunga.. Il las pe Cezar sa o zica…

Cezar: Molustele astea prajite de la Manifest s-au tot milogit de noi ca vor sa participe la dezmatul nostru apolitic, dar le-am dat de la bun început cu flit pentru ca înainte sepiile astea ghemuite o ardeau foarte politic. Pâna la urma s-au pocait si au promis solemn ca nu vor mai avea de-a face cu curvasaraia politica, dar, colac peste pupaza, mai vroiau si bani ca sa cânte. Auzi tu, cica sa le platim drumul pâna-n Prazilia, sa le oferim si masa si cazare!? Pai dar nu stiu mucosii ca aici e undeground, frate, nu se face asa ceva!? Aici vii sa sustii scena, faci sacrificii, pai daca pâna si Micky Fitz & Co au trebuit sa cotizeze în 2010 ca sa aiba hipsterii din Cluj Napoca spectacol, atunci s-o faca si bacauanii astia netalentati! Vlad de la trupa Scandal s-a burzuluit asa de tare pe ei încît cu banii cu care le-ar fi facut o fiertura de praz si ceva ghiveci – feluri de mîncare de înalta calitate pentru trupele VIP care au turneu în România – a imprimat tricouri si sepci cu sloganul „Anti-MONEYfest” pe care le va distribui gratis la intrare.

Stiu ca sunteti la un label destul de cunoscut cu trupa, cand va aparea primul LP semnat Liquid Explosion?

Labus:
Primul LP va aparea in toamna-iarna daca nu ma insel, si va avea coperta 3D smeechera, bonus track, mistretule rmx de dj project si instrumentalul de la Liniste + Multe alte surprize, o sa va asteptam la super lansare in Mallul Vitan (la fantana), concert si after party cu cirque du soleil.

Cezar:
Da, suntem la un label mare, pentru ca ne pisam pe DIY. Aia e pentru fraieri care nu pot sa faca rost de contracte valabile ca ale noastre si isi inventeaza ei label si scot produse de proasta calitate, albume, documentare etc. si le dau titlul de underground doar ca sa-si ascunda nepriceperea artistica. La fel ca si radiourile online. Niste tampenii, cine dreacu deschide calculatorul ca sa asculte playlistul vreunuia? Pana nu bagi dedicatii, interventii in direct, interviuri audio si scenete radiofonice, nu esti decat un butonist :)) Cum adica si Mistretu are emisiune radio pe net?

Intrebare pentru LabusOI: super mario sau wow?

Cezar:
Mistretu joaca sextris de ani buni de zile! E inca la primul nivel!

Labus:
Niciunu. Sunt pilaf amandoua. withcer 2 in schimb.. baaaza! Mi-am comandat collecter’s edition care vine si cu un bust al lui Geralt, ce o sa arate belea pus pe mileul crosetat de Cristina, PR-ul nostru! Mai multe la http://buy.thewitcher.com/preorder-collectors-en (mi-au dat bani sa le fac reclama).

Intrebare pentru CezarOI: crezi ca hobitul din green street hooligans daca ar trai in Romania ar sustine pe Dinamo?

Labus:
(cu steaua probabil)

Cezar:
Hobitii sunt niste omizi uscate. Frodo se vede pe mecla lui de miel la taiere ca e un spurcat.

Am vorbit de OiSictir Festival…dar daca tot o sa vina vara pe unde va mai pot vedea fanii?

Labus:
Fanii cum am spus, pot lua legatura cu departamentul PR, cu Cristina, care se ocupa si de imaginea si tinuta noastra; sau.. pur si simplu sa vina la concertele noastre, sau la concerte unde spera ca le vom onora cu prezenta.

Ce trupe asculta geniile din spatele Liquid Explosion (intrebare serioasa)

Cezar:
Cum adica intrebare serioasa? Adica pana acum ne-ai intrebat la misto? Noi am raspuns mereu serios. Pe acelasi ton iti zic ca in ultimul timp am ascultat mai ales trupe din Suedia, de la Agent Bulldog la Gatans Lag, Antipati. In rest, ascult foarte putin ska sau alte chestii dastea penale care cica sunt cu spiritul 69 sau ce plm mai e si aia.

Labus:
Serios: Depinde de la zi la zi, azi Oi, maine Bob Marley, poimaine rob zombie si inchei cu was wollen wir trinken. Deci, depinde de loc, de oameni, de stare si plm..
neserios: Alains Morissette si Justin Bieber

pac pac

Stiu ca suna ciudat ca o trupa de marimea voastra sa aibe idoli..totusi cu cine aveti postere pe pereti?

Cezar: Am peretele din sufragerie de exemplu acoperit de doua steaguri mari: Johnny Cash si Perkele. Iar pe usa de la intrare am 3 abtibilduri cu „caini periculosi”, „atentie pitbulli”, pentru ca ma obliga legea stupida sa imi avertizez vecinii, vizitatorii etc., cu privire la ce caini am in casa!

Labus:
Am un singur poster jegarit cu Meerkat manor pe un dulap.

Ok..un cuvant de incheiere pentru  cititorii MPTY ZINE (cel mai tare fanzin punk din lume)

Cezar: Daca asta e cel mai tare fanzin din lume, inseamna ca pana la sfarsitul saptamanii o sa ma imbogatesc in urma anuntului asta: vand pui amstaff din combinatia CH Thunder Rocks Prince in Spotika X Flobers Irresistible Girl, 5 baietei si 3 fetite, nascute pe 25-01-2011. Puii vor pleca din canisa (Perkele) doar dupa 8 saptamani, cu pedigree, carnet de sanatate, carnet de performanta, deparazitati si vaccinati conform varstei etc., doar la stapani resposabili pe baza de contract. Pentru detalii si poze, vizitati http://www.perkele-amstaff.ro
In rest: scena din Romania e de kkt, prea multe concerte aiurea, numai trupe prea putin punk, numai screamo, core, grind, crust, caca maca. Nu vezi nimic streetpunk (desi posterele sunt pline – azi o trupa e streetpunk, maine e hardcore punk – pielea pulii, nici ei nu stiu ce canta, dar da bine pe afis atatea stiluri si atragi asa si prostii – vorba aia nu-i prost ala de cere, e ala de da). Somn usor! Ultimu sa stinga lumina!

Labus:
Mai citeste cineva asta in afara de noi 3? Daca da.. si ai dat intamplator de interviul asta cautand pe goagle liquid explosion, Labush # 1 sau Cesare from los fastidios,.. si ti-a placut, esti inca OK, daca nu.. asta e, cauta in alta parte!.

ultimul PS (la misto ca nu aveam ce scrie): MPTY ZINE DOMINA LUMEA. iti multumim ca ai citit acest interviu.

Mirceone vs. Liquid Explosion martie 2011

Lasă un răspuns

