Interviu: 3 Ceasuri Rele (Evil Rock n Roll Crew)


3 Ceasuri Rele inseamna: concerte bune, un streaming online radio, un magazin de haine si altele. O discutie amicala cu Casian (evil mind din spatele TCR), alaturi de noi au participat la discutie fetele din ansamblul de dans condus de Elena Udrea (Plescoi Rock’n’Roll) si  un tip care il imita pe Elvis (si pe care nici unul din noi nu il cunoaste). Pe parcursul interviului am fost serviti cu rom Sailor Jerry  de la sponsorul nostru. PAC PAC!


MPTY ZINE: Salut Casian, felicitari pentru intiativa celor 3 Ceasuri Rele, povesteste-mi cum a inceput acest streaming pentru radio

Casian: Salut Mircea. Multumesc. A inceput intamplator🙂. Radu a avut un stream cu muzica de craciun🙂, chestii care nu sunt la radio, tv etc. am discutat accidental despre radio si iata ca ideea este inca in picioare.

In afara de radio te mai ocupi si cu promovarea trupelor psychobilly/rockabilly, cum este? prinde lumea?

Nu este nicicum sa promovezi trupe. Adica, eu unul nu promovez nimic… am facut niste amarate de concerte,asta o fi promovare? Stiu ca sunt altii pizdosi, care se ocupa cu promovare reala, nu asa, amatoriceste.

Ai avut un magazin online de imbracaminte KoolKat, ce s-a intamplat cu el?

S-a dus naibii, asa cum se duce totul in jur…

Vorbeste-mi un pic despre emisiunile de la 3 Ceasuri Rele

Pai Mirceone baga Joi si Duminica seara de la ora 22, 2 ore, ce-i vine la inima, adica punk, HC, OI, ska,
streetpunk…George, un „intunecat” veritabil, are 2 emisiuni una de postpunk, goth, wave, batcave, etc Miercuri seara timp de 2 ore si una EBM, electro, industrial, tot doua ore, Duminica de la ora 12.
Ana-Maria (Rockabilly Romania), duminica dupa amiaza,timp de o ora, de la 16 la 17, pune 50’s, 60’s, neo-swing
si alte cele.Eu, de obicei Marti seara de la ora 21.30 incerc sa pun timp de o ora psychobilly, rockabilly si punk.Nimic interesant. E mult mai tare sa NU ASCULTI radio TCR.

Vei aduce pentru a doua oara The Jet-Sons in Romania, in aprilie…ce altceva mai ai in plan pentru 2011?

In mai Tazmanian Devils vor veni pentru a 2-a oara. In rest sunt depasit… Nu am nici o idee despre
ce se va intampla… Sunt altii mult mai competenti si priceputi care pot continua ce am inceput atunci
cand ei habar n-aveau ce trebuie facut, ce schimbare trebuie adusa.😉 Daca vrei sa stii neaparat un plan… In cazul ca nu ar fi fost cei mici, as fi murit in 11.11.2011…

Cand o sa aibe Stefan Banica Jr. emisiune la 3 Ceasuri Rele?

Cand vrea el, cand vor muschii lui, cand vrea pula lui😀

Cash sau Elvis si de ce?

Cash, pentru ca imi place.

Cele mai bune 3 trupe pe care le-ai ascultat sunt…

Cele mai bune? Zau asa Mirceone, eu ascult numai muzica naspa…The Ramones, Misfits, The Cramps

Crezi ca Elena Udrea ar arata bine ca pin up intr-un pictorial? ai vrea sa o vezi?

Cine stie, trebuie sa incerce… Nu inseamna ca va si reusi asta… Poate va fi o noua Bettie Page. DA, ar fi intresent de vazut :))))

Cea mai mare frustrare in momentul de fata este…

Poate ca sunt prea multe, toate la fel de mari :)))

Unde te vezi in 10 ani?

Cu putin noroc, langa Joey Ramone.

Mersi de interviu si daca vrei sa adaugi ceva o poti face ca oricum nu citeste nimeni

Multumesc Mirceone. Mult noroc.

One thought on “Interviu: 3 Ceasuri Rele (Evil Rock n Roll Crew)

  1. Casian…pai nu-mi ziceai si de The Meteors?…Si inca ceva, n-as vrea-o pe Udrea in postura lui Bettie…nu cred nici in talentul ei, nici in puterea ei…viole(n)ta…Efectiv, cred ca mi-ar fi scarba…oricum mi-e!
    In rest, mama, ce-mi place muzica ta „naspa”…ioi! Multumesc frumos!

Lasă un răspuns

